Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

1 December - Julkalendern.


Inlägget skrevs : 2009-12-01
Klockan : 17:02:26
Till och börja med, så vill jag säga... Vad är årets julkalender för nåt egentligen? Nån superhjälte oja, haha vem vill sitta & kolla på sånt förutom 5-åringar? ;o Julkalendrarna har alltid varit så bra, så jag är riktigt besviken nu. Jag tycker det är mysigt att kolla på julkalendern, det ska liksom vara så på julen & man ska titta på dom! Men vafan, inte i år då. ;(

Plugget idag då. Börjar tagga inför provet imorn (: Haha, njae... Men börjar känna mig säker i alla fall, hihi. Maja & jag övade våran sång på luciaträningen idag, gick alla tiders bra! :) Jag tycker det känns skönt och bra att det är December nu. Det är kallt ute (börjar bli iaf), julstämning, pepparkakor MUMS! Thihi, jag gillar't.
Kl 19 ikväll drar jag iväg och tränar gitarr. Var jätte länge sen jag gjorde det, för det har blivit massa som har kommit emellan/före oså, så det ska bli roligt. Men nu tror jag att jag ska plugga lite svenska & spanska. Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; jag ska vara med då! :)<3

2009-12-01 @ 18:18:37
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; Ja, Julmust & peppakakor är naaaaajs!

TACK :)

2009-12-01 @ 19:01:58
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0