Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

1 vinst i alla fall. ;)


Inlägget skrevs : 2009-12-21
Klockan : 20:35:20

Vi vann mot mammorna, jippi ahhah. (y' Vi låg typ under med 0-4, men vi kom igen och det blev 5-4! Vi hade ingen/inga riktiga målvakter, så det blev tjockabettorna i målen. ;) Mammorna var tvugna att ta ut sin ett tag för att vi skulle kunna göra mål. Hahah, alltså seriöst... Så vi måste spela utan målvakt på våra matcher, okejokej. ;s Men vi gjorde faktiskt fler mål när tjockabettan var i målet, så ja... ;p
Nu är jag hemma och jag är astrött. Skulle egentligen ha åkt iväg till Emma och sovit där, men jag orkar inte. Är verkligen helt slut, så det blir att kolla på film nu eller nåt. Ska käka något också, för känner att jag är hungrig. Imorgon blir det Öret med Emma, sen sover jag troligtvis hos henne imorn kväll! :) Ha en bra kväll, hejdå.


Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; älskar dig med :)

2009-12-21 @ 20:36:53
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0