Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

"Alfred Nobel dag".


Inlägget skrevs : 2009-12-10
Klockan : 17:30:26
I skolan idag så hade vi Alfred Nobel dag. Det är ju typ nåt med det idag, vet inte riktigt vad? ;$ Men i alla fall så skulle vi typ läsa någonting på alla lektioner vi hade. Först hade vi bild från 8:10-10:50, drygt som fan först i början. Jag var hur trött som helst och hade jätte ont i huvudet. Kändes verkligen som att jag skulle få gå hem eller nåt, för jag mådde verkligen inte bra... Det bara snurrade. Men sen när vi satt igång med alla bildgrejer som vi skulle göra, så släppte det sån tur va! :) Så då kunde jag jobba på som vanligt, hihi. På andra lektionen så skulle vi lyssna på när en skådespelare läste en berättelse från medeltiden typ. Jag somnade. :') Det var jääätte skönt kan jag säga! Thihi, fast det var inte bara jag som somnade. ;$ På tredje lektionen skulle vi sitta och läsa själva i 40-50 min. Jag satt ner på golvet mot ett element, och när jag sen skulle gå upp därifrån, så hade jag jätte ont i rumpan. ;( Det gjorde faktiskt jätte ont, haha. Men jag satt typ och sms:ade under den lektionen, lite iaf. (: Så drygt att läsa hela tiden. Men sen på sista lektionen, så hade vi hk (hemkunskap för er som inte vet de!). Vi fick höra på nån saga & sen så skulle vi göra varm choklad och mackor. Det var smarrigt oså, hihi. Så dagen var väl lite värd att vara med på i alla fall, för visst hade vi kul! En den lärare var utklädda också, inte vet jag varför, men berodde väl just på den här dagen. Och juste... Jag och Maja vart inlåsta på toaletten av typ hela klassen. Först så bara skrattade jag, men sen vart jag sur kan jag säga. Jag vart verkligen sur & jäkligt irriterad. -.- Men jag gillar inte sånt där när dom tror att dom skojar med en, fast det faktiskt är lite seriöst för oss som blir utsatta om ni förstår vad jag menar? Men jaja, vi kom ut sen efter ett tag. ;)

Nu är jag hemma. Sitter och lyssnar på musik. :) Blir inget speciellt ikväll. Har ingen träning eller så, så blir väl att bara vara hemma & träna inför morgondagen. Vi har nämligen lucia i skolan och jag och en kompis ska sjunga duett. Så lite nervös är jag allt, men det kommer nog att gå bra! :) Sen på kvällen så är det riktig lucia träning med Noras ungdomskör och efter det ska jag och Maja iväg till gårn på repetion till Talang som är på lördag. Ja ni, det är väääldigt mycket. Vet inte riktigt hur jag/vi ska hinna med. ;o Men det ordnar vi nog!
Nu vart det mycket skrivande, men mycket som hände idag. Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och ta't lugnt, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; haha, det var ju vääligt roligt faktiskt! (a) Ni bara skrek :D

Haha, vad skulle du kunna göra? ;o<3

2009-12-10 @ 18:12:48
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, tror du ja! ;)<3

2009-12-10 @ 20:37:50
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; ah, eller inte. ;p<3

2009-12-10 @ 20:48:23
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0