Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hahah.


Inlägget skrevs : 2009-12-11
Klockan : 15:31:51
Lucian gick väl rätt så bra idag, bara att Maja tappade texten... Hon var så himla nervös och hon började skratta istället för att sjunga? ;$ Haha, där skämde hon ut sig riktigt rejält för hela skolan. 450 elever ungefär, lagom kul sådär. ;) Men sån tur va så hade hon ju mig bredvid sig och jag sjöng när hon tappade, så jag sjöng inprincip hela låten kan man väl säga. Men haha, rätt tur att jag var där då, annars skulle de inte ha gått så bra. :') Men jaja, sånt händer! Jag/vi fick i alla fall beröm sen så, hihi.

Nu är vi hemma hos mig och vi håller på att träna förfullt till talangen som är imorgon, men det är repetion ikväll, så det gäller att vi kan allt tills ikväll redan! Men jag tror faktiskt de. :) Bara inte Maja börjar skratta, då kommer jag bli jäkligt galen på henne kan jag ju säga, haha. Men nejdå, om man ställer in sig på att det kommer gå bra, så gör det de! Nu ska vi träna mera, sen blire att åka iväg på kör. Vi hörs senare, pussen.

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

EMMA EMMA EMMA!!! :DDDDD

2009-12-11 @ 15:38:49
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0