Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag är arg.


Inlägget skrevs : 2009-12-26
Klockan : 17:03:12
Nu kommer jag igen, men måste bara säga en sak...
Jag hatar min dator nu. Min header/design kan inte visas på min dator. Jag gick upp och prövade på mammas dator, men där funkar det inte heller och vet ni? Hon och jag har likadan data. Sen gick jag ner till Gustavs dator och skulle pröva där, och gissa vad? Jo, där funkar det såklart. Så det har alltså nåt med min och mammas datorer att göra. ;o Jag fattar ingenting, men jag är arg! Är det nån som kan sånt här och som kan hjälpa? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0