Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kvällen vart lyckad.


Inlägget skrevs : 2009-12-13
Klockan : 11:49:17
Gårdagens kväll vart väldigt bra. Maja & jag gick inte vidare till finalomgången, men vi är nöjda ändå. Tyckte att vi gjorde bra ifrån oss, och det verkade många andra också tycka hihi. :) Får se om det kommer in nån video här och bilder, ska höra med några som filmade oså, så får vi se! Efter talangen och allt, så var det disco. Var med en massa möjliga, ex. som Josse, Felix, Julia, Sabina, Alex, Naj, Klas, Jeppe, (även min bror), Tea, Elin, Cilla, Maja plus en massa mer! Men det var väl ungeför dom som gjorde min kväll. :) PUSS PÅ ER ALLA, GULDVÄRDA PERSONER.

Maja och jag vaknade vid typ 10 idag. Nu har hon åkt hem och jag sitter här och lyssnar på en massa härlig musik. Kl 16 i eftermiddag ska jag iväg till församlingshemmet, där vi ska samlas med ungdomskören och sen blire luciakonsert kl 17. Är skapligt trött nu, så jag känner inte att jag taggar det så mycket haha... Men aja. Nu måste jag snart städa, vi typ julstädar hemma hos oss, så då måste jag också städa. Tråk. -.- Skriver senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0