Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mysa med sig själv kan man också göra :')


Inlägget skrevs : 2009-12-20
Klockan : 22:13:28
Julkonsert ikväll med ungdomskören och en massa andra körer. Hela konserten (stavning?) hållde på i 2 timmar, tror ni att jag typ dog eller? JA! Det är inte alls kul att bara stå där på dom där stenhårda platterna och vänta på att man skall få sjunga, för vi sjunger ju inte hela tiden liksom. En orkester som ska spela en massa saker också... Det blir lite jobbigt i längden. ;s Men visst, får sjunga iaf, därför jag gört.

Nu tänkte jag att jag skulle gå till sängen eller soffan och mysa med mig själv? ;o Ja, jag är ju lite knäpp. Hahah, nejmen jag är ju själv så och det går faktiskt bra att mysa med sig själv ibland också. Annars har man ju alltid bror, mamma eller pappa. :') Men det blir nån film iaf, får se vilken det blir. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0