Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Örebro med Emma :)


Inlägget skrevs : 2009-12-22
Klockan : 10:34:19

Godmorgon! Vaknade för en stund sen. Har hunnit med att duscha och käkat frukost. 12:35 går bussen in till Örebro som jag och Emma ska med, så jag ska börja fixa mig här om en liten stund. :) Vet inte hur länge vi blir kvar där, men ett tag oså. Ska försöka att hitta nåt till julafton och även nåt som jag kan ha på mig till vardags, så det får inte vara för fint haha. ;p Men vi hörs senare idag! Ha en bra tisdag, byebye.


Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

nice :)<3

2009-12-22 @ 11:08:16
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0