Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Oskyldigt Dömd.


Inlägget skrevs : 2009-12-16
Klockan : 21:27:11
Har inte skrivit nåt idag, men har inte riktigt haft tid & har nog heller inte orkat. ;p
Nu sitter jag här i min lilla fotölj i mitt rum och kollar på Oskyldigt Dömd. Handlar typ om nån taxichauför idag, det verkar bra hihi. :)
Skoldagen var chill. Kollade på film på två lektioner, as najs! Sen åt vi jullunch också, det var smarrigt de. :) Har tränat ikväll också. Var skönt att få komma iväg, för har inte tränat på hela veckan. När man är beroende av nån träning, så blir det så att man inte kan vara utan den och det går typ inte att hoppa över nån träning, för det känns som att man har hoppat av nåt viktigt då om ni förstår vad jag menar. (a) Men det är så, i alla fall för mig hihi.
Vi ska spela match mot mammorna på måndag, vi måste ju fan vinna. ;o Annars tycker jag det är lite sjukt. Men nu ska jag fortsätta att kolla på Oskyldigt Dömd. Vi hörs allihopa!

Kommentarer
Postat av: Joachim

Sv: hehe aa jo tror de:) kan tala om att det typ är super kallt, har vart ute i en och en halv timme, ja kan inte röra mig typ, helt iskall...

2009-12-16 @ 22:36:24
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Joachim

Sv: okej fy usch o blä på o va ute hela dagen i den här kylan:D

2009-12-17 @ 20:07:51
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Joachim

Sv: haha aa kan tänka mig de:D

2009-12-17 @ 21:00:34
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0