Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rolig dag.


Inlägget skrevs : 2009-12-22
Klockan : 22:27:22
Kom hem från Örebro vid typ halv åtta eller nåt. Har haft en trevlig & rolig dag på Marieberg tillsammans med Emma. Gick lite med hennes syster Emelie och hennes kompis Rebecka också, för Emma och Emelie skulle hitta julklappar åt sina föräldrar och så. Men jag hittade i alla fall en svart tunika på ginatricot, ett par tights på H&M och sen ett par silvriga stora örhängen på glitter. Jag är nöjd, hihi! :) Nu har jag nåt att ha på mig på julafton.
Nu sitter jag här och inte gör speciellt mycket. Tänkte faktiskt spela in lite när jag sjunger. Nåt kanske kommer ut här på bloggen & på youtube om det blir bra? Vi får väl se... :) Ha en fortsatt trevlig kväll, 2 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Joachim

jaa eller hur, men nu är det äntligen här:D underbart helt enkelt!! Jag ska åka i hassela heter det, vet inte om du känner till de?

2009-12-23 @ 12:08:03
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: jm

Söt outfit!

2009-12-23 @ 12:17:53
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0