Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik?


Inlägget skrevs : 2009-12-08
Klockan : 19:14:48
Ingen rubrik idag, inte så lätt att komma på nån alla dagar/gånger haha.
Hade engelskaprov idag då. Jag tyckte att det gick jätte bra. :) Känns som att jag typ kommer att få mer än g, men det har det känts på typ alla prov och jag har aldrig fått det, bara på 1 eller nåt... Så ja, haha. Men jag får väl hoppas i alla fall. Var en rolig dag i skolan idag tyckte jag. Lite grejs var det, men det ordnar sig med det! Inget som jag har nåt med att göra, så de tycker jag är skönt för engångsskull haha. ;) Men jag var typ överflumm och hållde på hela tiden med ja, jag vetefan. ;$ Men kul var det & de tyckte alla andra också. ;; Hahah!

Börjar komma igång riktigt rejält med gitarren nu. Börjar skriva egna låtar med den, riktigt najs tycker jag! (y)
Nu gör jag inte speciellt mycket. Musik oså. :) Puss på er alla, nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer
Postat av: patrize

söt :D

2009-12-08 @ 21:49:57
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0