Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trötter.


Inlägget skrevs : 2009-12-26
Klockan : 16:38:38
Sitter här väldigt trött. Känns inte som en lördag... Men de är väl kanske bara för att det är jullov och alla dagar känns som helgdagar typ? Haha. Mamma & jag var ju ute och gick förut på förmiddagen. Vart drygt 1 timma, väldigt skönt måste jag säga! När vi kom hem sen så skottade vi av våran garageuppfart. Lite jobbigt oså, haha. Sen har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik. Faktiskt väldigt skönt, eftersom att jag är rätt trött nu oså. Man måste ju få ta det lugnt nångång i alla fall. ;) Fast det gör man rätt ofta, men ändå hah!


Bjuder på en bild som jag tog i går, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0