Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

2 prov väntar...


Inlägget skrevs : 2009-11-30
Klockan : 20:24:18
Gick bra på utvecklingssamtalet. Bra i alla ämnen, har hittills klarat allt som man ska ha klarat i alla ämnen. Trodde inget annat, men ändå haha. ;) Sen fick jag lite "klagomål" på att jag skrattar och pratar lite för mycket oså. Jag vet om det själv, så jag ska försöka att bättra mig på det! De vet jag att jag kan, men jag måste också ta tag i det, så att det blir bättre. För med tiden och sen om jag håller på så i 8:an med, så kommer det inte att bli så bra. Tyvärr så hänger ju andra på mig också, man kan ju inte låta bli alltså? Hahah, nejmen det fixar jag! :)

Sitter här nu & lyssnar på musik. Ska försöka att plugga lite svenska också, för jag har 2 prov som väntar. Ett i svenska & sen ett i spanska. Svenska är först i veckan, så det ska jag kolla lite mer på nu oså. Jag är inge orolig över de, för känner att jag kan det. Men spanskan är jag mer orolig för, så bör nog träna lite mer på den tror jag. Men nu måste jag sätta igång med pluggandet! Skriver nog inget mer, för ska nog snart dra oså från datorn. Vi hörs väl imorgon, puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; haha, okej! ;p

men kan säga att du missa nog den roligaste träningen på länge. Och efter var det jag, cilla, emilia och malin som träna med damlaget för att dom var få den här gången. Och det var verkligen värt det! :) Dom hade snabbare tämpo och man lärde sig annat. :)<3

2009-11-30 @ 21:04:56
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; haha nej den bilden va inge fin xD

2009-12-01 @ 07:31:04
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0