Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

7c är alltid bäst, oavsett vad.


Inlägget skrevs : 2009-11-23
Klockan : 16:34:31
Hade basketturnering idag då. Vi kom till semi, men förlorade där mot e som vi redan hade spelat en gång mot & förlorat med 9-1. ;( Men vi förlorade bara med 4-0 mot dom i semin, så lite bättre var det ju i alla fall. Men jag vart lite sur oså, för jag ville vinna. Men aja, nästa år är det innebandy & då tar vi fan alla! Antingen så vinner c eller d, så äre bara. (y' MEN 7C ÄR ALLTID BÄST !

Blir att dra till träningen om drygt 1 timma. Härligt som fasiken. (: Jag älskar att träna! Idag kanske jag känner mig lite slut oså, eftersom att vi har spelat basket hela dagen... Men såklart så skiter jag inte i träningen bara för de! Innebandy är bäst, jag älskar att få träna & röra på sig. Så otroligt skönt & som jag har sagt förut, man tänker så himla bra också. :)
Åh, Emma sa att hon satt & åt kladdkaka nu. Då vart jag också sugen på de, men jag orkar inte baka. ;( Och inte hade vi nån julmust hemma heller som jag var så sugen på när jag kom hem. ;$ Det är inte bra det här, hahah. Men skriver mer när jag kommer hem från träningen oså! :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; självklart är det ju alltid kul och vinna! men just nu brydde jag mig inte. :)

ja, lätt att vi taggar innebandy nästa år! ;)<3

2009-11-23 @ 17:55:06
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; tack, för att du tycker det! :)

ja, det går inte glömma.. ;( man vill glömma men ändå vill man uppleva det om och om igen. ;( <3

2009-11-24 @ 10:50:40
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0