Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Biffa med guys!


Inlägget skrevs : 2009-11-24
Klockan : 11:08:16
Jag vet att jag sa att jag skulle skriva efter träningen igår, men jag orkade inte. Hållde på med en massa andra saker oså, så jag hade inte tid heller oså.

I alla fall så har jag vaknat nu. Eller det gjorde jag vid 10 typ, men ändå. Blir att träna på gym om drygt 45 min med Felix, Gustav & Joel. (: Asnajjs! Jag ska fanimej bli biff alltså... Ujuj! ;) Efter de blire väl inget speciellt. Måste träna på gitarren också, för har gitarr sen ikväll. Annars så ska jag väl inte göra något speciellt som sagt. Om ni också har tråkigt, så kan ni väl messa/ringa mig? :) Det vore trevligt! Hihihi. Men nu ska jag nog fixa mig, vi hörs när jag kommer hem. Puss!

Kommentarer
Postat av: emilia :)

jag följer dig på bloglovin :D,

följer du mig? :)<3

2009-11-24 @ 13:36:11
URL: http://baraenemilia.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; hihi, jag hoppas det blir fint!

hihi, kör min style annars! ;)

Den funkar alltid! (y)<3

2009-11-24 @ 15:41:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0