Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Börjar om.


Inlägget skrevs : 2009-11-09
Klockan : 21:09:50
Jag börjar om på nytt. Har tagit bort alla inlägg & nu blir det nya.
Pallade inte att ha kvar dom... Massa onödigt och ja!

Har varit på träning ikväll. Gick alla tiders bra! :) Vi kör på riktigt bra nu på träningarna och det gillar jag. Tror nog att alla gillar det, haha! Men fortsätter vi så, så kommer detta att bli perfekt & resultaten på matcherna kommer att se helt annorlunda ut mot vad dom gör nu. Så vi fortsätter att kämpa, brudar! Jag själv tycker att det är väldigt skönt att få åka iväg och träna. Man tänker väldigt bra då. Både på träningen & på annat! Sen är det ju bra att få kondition också såklart :) Men nu är jag hemma & jag sitter och bloggar. Kvällen har gått väldigt fort tycker jag... Snart ska jag kila och då ska jag packa till idrotten imorgon, fixa lite & sen tror jag att jag skall sova. Imorgon ska jag klippa mig också, får vi se hur de blir! Ha det så bra, godnatt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0