Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Breddlägret hösten -09!


Inlägget skrevs : 2009-11-14
Klockan : 18:28:13
Nu har jag kommit hem från Kumla,
så jag tänkte ta & berätta om breddlägret som jag har varit på.
Räkna med att det blir en hel del med text, för jag kommer att berätta om hela dagen oså...
Men jaja, ni får stå ut! :)


Kom fram dit vid 9. Var låst och allt då, så då vart man lite lack. -.- Men dom öppnade typ på direkten så. Då gick vi in, fick typ en t-shirt var och sen en väst som vi skulle ha på oss under hela dagen. Sen gick vi in med våra saker i omklädningsrummena. Linn och jag hamnade i samma grupp, grupp blå. Det var typ 4 olika grupper, men det var två olika lag i dom grupperna. Så jag var i blå 2 & Linn i blå 1. Charlotta & Emma vet jag inte riktigt vad dom var i, haha. Sen gick vi ut på plan och satte oss ner. Ledarna skulle presentera sig och prata lite och så. Sen var det en som hette Michael som var där från Lillån ibk, som skulle göra några övningar med oss. Det var sammarbetsövningar, och det var riktigt roligt. Var olika stationer. Det var då grupperna som skulle göra dem tillsammans och man skulle få lära känna varandra oså då. Vi fick väldigt bra kontakt med varandra. Det var nog bra, eftersom att vi sen skulle spela innebandy tillsammans/med varandra oså :) Sen efter sammarbetsövningarna, så var det lunch. Stack till Lidl (stavning?) med Emma, Charlotta & Linn. Köpte godis, hihi. Lite måste man ju få mulla. :') Springer ju ändå bort det sen så! Haha, men sen efter 1 timma så var det dags för att börja spela riktig innebandy. Körde olika övningar, gick väldigt bra! Vart dock lite sur på mig, för jag missade målet typ hela tiden, fick inte till några bra skott. Eller ja... Hårda fick jag till, men ibland så vart dom helt åt skogen dåliga, haha. ;( Men jaja, sånt händer väl för alla antar jag. Några vattenpauser hade vi också där emellan. Sen så vart de dags att spela match. Nu var alla blåa i ett lag, alla gröna osv. Vi spelade första matchen, och de var mot dom gröna. Vann med 1-0, härligt brudar! Efter den matchen, så vart det fys. Hur jobbigt som helst! Fyfan va ont man fick i ryggen och i magen dessutom. Alla bara låg där på golvet och klagade, skrek tillochmed haha. Det var lite roligt faktiskt :') Sen vart det dags att spela igen. Mot samma lag, dom gröna. Där vart det inge mål från varken oss eller dom... Så vi vann ju med 1-0, wiho! Haha, inget seriöst. Men tyckte att vi hade ett väldigt bra spel. Man kände att det var annorlunda att spela med andra, än dom man är van att spela med. Det blir ett helt annat spel, och man lär sig ju utav dom också :) Nu vet jag i alla fall vad vi i Nora MÅSTE träna på! Vid 15 så var allt slut, och då fick man duscha oså. Lisa kom dit en sväng med Sabina också. Roligt att få prata med dig en liten snabbis i alla fall, Lisa! Nån annan gång blir det nog lite mer, haha :) Vid 15:30 kom Emmas mamma & pappa och hämtade oss. Var tråkigt att säga hejdå och lämna alla... Nu när man precis har lärt känna alla och börjat prata med alla/många rätt så mycket oså. Men vi kommer ju att spela mot varandra. Får se hur de kommer att gå! Tror nog att det kan bli lite lättare, bara för att man har pratat med varandra förut oså. Även spelat innebandy tillsammans & med en del i samma lag :) Dagen var i alla fall underbart rolig! Tack :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni måste ha haft välldigt roligt låter det som :P (; <33

2009-11-14 @ 18:40:47
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: jonna <3

julia!



inte käka godis när man tränar ;p

2009-11-15 @ 11:40:11
Postat av: julia fälling

sv; Haha, jo det tycker jag allt att man kan få! Lite i alla fall :')

2009-11-15 @ 12:10:10
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0