Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Erika sötan!


Inlägget skrevs : 2009-11-12
Klockan : 20:05:43
En skön skoldag har det varit idag. Håltimme oså, najs! Lite långtråkigt ibland kanske, men alltid roligt när jag är med mina tjejer :) Körde armbrytning oså. HAHA, kan ju inte precis säga att jag äger? Jag hade en jätte fin "ställning" också med armbrytar-bordet... Lite roligt sådär? :') Ja, ni skulle ha sätt den i varje fall. Har varit hemma hos Erika hela dagen efter skolan. Kollade tv, pratade & hade det trevligt! Erika och hennes mamma skjutsade sen hem mig vid 18 typ. Har precis käkat lite. Gjort klart fysik läxan också. Så nu behöver jag inte tänka på den mer. Bara att vi har prov i fysik nästa fredag och det suger verkligen. ;o Känner på mig att det kommer att gå sämst... ;( Lägger in några bilder från dagen oså! Ha en härlig kväll, puss från mig.


Alla har väl en liten dubbelhaka? (a)



Inte lite koncentrerad heller? :')


<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0