Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hoppas på vg...


Inlägget skrevs : 2009-11-10
Klockan : 18:44:01
Nu är jag kommit hem från gitarren. Gick alla tiders bra där! Mycket skratt också, haha det är alltid härligt :) Ska se om jag kan få igång inspelningsprogrammet nu och om jag själv kan försöka börja skriva låtar med gitarren. Det vore ju väldigt roligt, eller hur?!
Idag i skolan så hade vi matteprov. Jag själv tyckte att det gick sådär... Men jag hoppas på att få vg i alla fall, för förra gången var jag 3 ifrån att få ig. -.- Jag som brukar vara så duktig på matte?! Haha, nejmen... Man blir ju lite stressad oså. Får tillbaka provet på fredag, så vi får väl se :)
Nu är jag i alla fall hemma & har precis käkat kyckling vid datorn. Sitter och lyssnar på musik och irriterar mig på mitt internet som dampar hela tiden. Sånt är jäkligt irriterande! Vid 21 blir det att kolla på Andra Avenyn tror jag. Har missat de en massa gånger nu och jag vill ju egentligen se det... Men jag verkar inte bry mig så mycket om jag missar det eller inte faktiskt? Aja, vi får väl se. Om det är nåt, så finns jag på mobilen & på msn. Ha en trevlig kväll, puss från mig!


Kan väl bjuda på en liten bild också.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

ja ser det:) vad bra. Du kommeer märka att det blir lättare och roligare nu :)

2009-11-10 @ 19:07:13
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0