Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ingen lust att blogga ikväll...


Inlägget skrevs : 2009-11-17
Klockan : 20:38:44
Som rubriken. Har ingen lust att blogga så mycket ikväll...
Kan väl lägga in ett litet inlägg, men det blir inge långt.


Mamma har ändrat sig... Jag måste ta sprutan för svininfluensan. Delvis så är det väl lite bra, men jag hatar sprutor. Typ min värsta fobi, usch. ;( Vore ju bra om någon på K-säng (min skola), kunde hålla mig i handen oså. :') Haha, men det kommer nog att gå bra det där! Har ju imorgon på mig att ladda också, för det är sååå mycket att ladda till ;). Som sagt, vart lite skrivande, men nu orkar jag inte mer. Blir lite kort oså ibland! :) Vi hörs väl imorgon. Hade bra alla bloggare, pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0