Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag är glad!!


Inlägget skrevs : 2009-11-27
Klockan : 15:07:11
Skolan idag. Och vet ni vad?! JAG FICK 37/42 PÅ FYSIK PROVET! Jag var 1 ifrån att få MVG. Fattar ni eller? Jag, mvg nästan, i fysik. ;o Helt sjukt. Jag är så jäkla glad & stolt över mig själv! Nu känner jag mig lite mer "peppad" inför dom andra proven, så jag ska satsa på att få såhär mycket i spanskan & svenskan nästa vecka. (y) Hihih!

Och en till sak... Idag ska jag få min efterlängtade laptop! Pappa ska hämta den när han åker hem från jobbet. :) Åh, då slipper man denna stationära skiten haha. Men jag har alltid velat ha en bärbar och nu får jag det, då blir man ju rätt glad. :')
Uh, spotify funkar inte. Jag blir lack. -.- Kör senare ikväll. Sen blire innebandymatch med några. :) Missar lite utav idol, men aja... Jag älskar att titta på innebandy, så jag bara måste åka ner ju. :) Nu tror jag att jag ska ta nåt att käka, för har bara ätit pepparkakor & druckit julmust, så behöver nog få i mig nåt litet mer så att jag blir mätt. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: emmalindell

haha, själv fick man ju 11/42 (y) fan jag är stoooolt! ;o nejmen, erkänner att jag inte har pluggat något,

Sv; haha, visst får hon det! :)<3

2009-11-27 @ 15:14:59
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; haha, ah det ska jag. :p

men då ska jag plugga! ;)<3

2009-11-27 @ 15:42:11
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0