Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag fattar ingenting.


Inlägget skrevs : 2009-11-25
Klockan : 21:02:59
Haha, som rubriken... Jag fattar ingenting med bloggdesign o skiten. Det där måste jag verkligen lära mig i lugn & ro, haha. Så Emma ska fixa med headern imorn eller nåt. Men den är ju egentligen bra, bara att den är lite liten oså.
Nu ska jag stänga av datorn, gå in till Gustavs säng & lägga mig där och kolla på tv. Jag har inga kanaler på min tv, bara dvd & vhs. Har varit massa krångel med kanalerna oså på sistonde hemma hos oss, typ allmänt i länet. Men pappa ska fixa det där, så att jag kan kolla på tv på rummet, hihi. Nej, nu ska jag kila. Vi hörs allihopa! Pusshej från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0