Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Laptopen funkar igen.


Inlägget skrevs : 2009-11-29
Klockan : 11:49:23
Tjosan! Söndag idag då och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Känner inte för att göra nåt speciellt, så jag tror nog att det bara blir att vara hemma. Ska försöka ta ut mitt skrivbord, flytta fotöljen & ta in ett bord i mitt rum. Nu funkar laptopen igen, så då kan jag ta ut min andra data som min bror ska få. Vi har typ 2-3 datorer som bara står och "skräpar" nu, haha. Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-11-29 @ 12:00:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0