Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lisa gullet.


Inlägget skrevs : 2009-11-21
Klockan : 21:38:47
Nu sitter jag här med Lisa. Hon sitter i fotöljen & sms:ar med *****. ;; NI TVÅ SÅ ÄR DET BARA! Själv så sitter man vid datorn och inte gör speciellt mycket. Alla är så himla osociala på msn också. ;( Inge roligt! Hihihi. Senare blire väl att kolla på film skulle jag tro. Imorgon ska jag kolla först hockey match med nån?! Sen blire att kolla innebandy match med nån?! Haha, vi får väl se med vem/vilka det blir. :) Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs!


Lisa & jag tycker i alla fall att bilden är jääätte snygg & nytagen för den delen. :')
ahahaha! for life you and me (L)

Kommentarer
Postat av: Joachim

Sv: heh nej, mer sol och bad då:)

2009-11-21 @ 22:25:24
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Joachim

Sv: ja men visst ska de:)

2009-11-22 @ 00:29:30
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: sanna - [a story of my life]

Sv: Hahah aha okej. Nej men min design har jag gjort helt själv osv. Och detdär om photoshop, ja, men det bror ju på vad det är för slagt design osv det handlar om (:

2009-11-22 @ 00:33:54
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0