Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mår inte bra.


Inlägget skrevs : 2009-11-19
Klockan : 20:01:44
Ja, som rubriken... Jag mår inte så jätte bra just nu. ;( Mamma tyckte att jag skulle gå och lägga mig redan nu och jag tror faktiskt att jag skall göra det. Lägger mig i sängen och kollar på nån film, så får jag se när jag somnar. Vet heller inte om det blir nån skola för mig imorn, beror då på hur jag mår. Men jag måste plugga fysik & SO, eftersom att jag inte vet hur det blir då som sagt. Har fysik prov imorn och kan typ inte ett piss, men aja. Ni får ha det så bra & jag slänger in en låt också! Hejdå :)


Brukar inte gilla Sarah Dawn Finer, men denna låt är ju bara för bra!
Har drogat den hela kvällen typ. (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0