Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mycket plugg, många prov.


Inlägget skrevs : 2009-11-26
Klockan : 16:00:13
Hemma från skolan nu. Har käkat lite, sitter just nu och lyssnar på musik. Det bästa som finns?! :) Snart måste jag sätta igång att plugga också. Har fysik prov imorgon, eftersom att jag var sjuk förra fredagen när dom andra gjorde det, så får jag göra det imorn på lektionen. Jag känner mig rätt säker... Men när man väl sitter där, har papprerna framför sig och ska börja, då brukar man få hjärnsläpp. -.- Men det är bara att plugga på & försöka få in alla saker i huvudet. Har 2 prov nästa vecka också, plus 1 nästnästa vecka. Svenska, språk & engelska. Är lite orolig för engelskan... Kan inte så mycket utav grammatik och jag tycker det är svårt. :/ Men det är bara att plugga på där med & få in allt i huvudet som sagt. Det är mycket plugg nu, men det är så det kommer bli & inte kommer det att bli lättare heller! Ju äldre man blir, desto svårare blir det. 17:30 blire fys träning med innebandyn. Skriver igen när jag kommer hem från det, hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0