Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu måste vi ta dom!!


Inlägget skrevs : 2009-11-28
Klockan : 11:16:37
Snart ska jag sticka ner till idrottshuset & kolla på en match innan jag själv ska spela. :) Jag är AS taggad att ta Åsbro nu! Vi måste bara vinna. Hemma match och allt också, det vore ju guld om vi lyckades vinna. :) Vi får hoppas & kämpa in i det sista!!

Sitter vid min nya data nu också. Det går väl bra oså, hihi. :) Har ju cam på denna, ska bli roligt att ta kort med den för det brukar bli så fina kort oså. Det vart det i alla fall förut när jag hade cam, thihi. Men har inte hittat där man tar kort, så jag får leta lite haha. Lite svårt att kunna allt på engång som sagt. ;)
Men nu ska jag dra till idrottshuset! Vi hörs allihopa, finns på mobilen & jag skriver när jag kommer hem igen nångång på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på matchen:)

2009-11-28 @ 11:21:52
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0