Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Pajat redan? ;o


Inlägget skrevs : 2009-11-28
Klockan : 18:23:46

Matchen gick inte så bra. Alla var typ inställda på att vinna, i alla fall många. Men det vart 1-8 till Åsbro. ;( Vi spelade matchen bra, i alla fall ibland. Första 5 min sög verkligen. Jag fattar inte vad vi gjorde på plan då alltså. Sen gjorde vi mål & sen rullade deras mål in en efter en. Dom flesta var tur mål & vi var typ inte beredda på dom. Elin kunde inget göra, det var utespelarnas fel. Men nu taggar vi & försöker vinna våran nästa match som är på torsdag borta mot Sköllersta. Får vi se hur det går! Men kom ihåg tjejer... Vi måste jobba som ett lag, annars går det inte.

Nu sitter jag vid min andra data, alltså den stationära. Bärbara funkar inte. ;o Den har stängts av & satts på av sig själv ett par gånger, och nu går det inte alls att starta den. Det står typ "starta reparation", fattar ingenting. Bara inte den har pajat? Liksom, första dagen... Nej, det kan den ju inte ha gjort. ;o Men pappa får kolla på den sen.

Kvällen blir lugn & slapp. Kanske ska fråga mamma om jag/vi kan hyra film, för det finns ändå inge bra på tv ikväll. Tror att jag isånnafall ska hyra en wallander, för jag älskar dom! :) Får se om jag skriver något mer senare, beror på mitt humör & om jag har nåt att skriva om. Hejdåhej


Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; det var verkligen surt. "/ men inget man kan göra åt efter, men liksom blir så trött på dom som nyss ha börjat speciellt en och du vet vem jag menar!

Tack julia, blir väldigt glad när jag hör sånt! :) Men jag tänkte inte jag bara körde, och låtsades vara någon annan på plan men samtidigt var jag mig själv, om du förstår? :)<3

2009-11-28 @ 18:55:46
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; hihi, förstår precis! :)<3

2009-11-28 @ 19:02:44
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Madde

tack snälla. Kul att du hittat till min blogg! Händer hos dig ikväll då? Kram /M

2009-11-28 @ 19:22:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: maja

jaa jag hatar dehär regnet ;/!<3

2009-11-28 @ 20:53:13
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0