Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rolig kväll! :)


Inlägget skrevs : 2009-11-27
Klockan : 23:55:59
Vart idrottshuset, gårn & stan ikväll då. Ni som har läst på min bilddagbok vet ju, men jag skriver lite här också. Vart idrottshuset först med några, men vi pallade inte att kolla på hela matchen, för den var dryg & Nora låg under så. -.- Vi stack till gårn. Jag, Emma & Emilia. Där kollade vi på idol & hade det gött. (: Sen skulle Emilia hem. Jag & Emma stack till Eve, Noa, Fredrik, Dennis & Wille. Ja... Vi behöver ju inte prata så mycket om de, men roligt var det i alla fall. :) Dom skulle putta på en bil som hade fått motorstopp eller nåt. Det var några i 9:an som var tvugna att ha hjälp med det där, så dom hjälpte dom haha. ;) Emma & jag stod bara där och kollade på. Sen typ kom polisen oså. Dom är ju ute och kollar på kvällarna så att inget har hänt/händer eller så. Eve & jag vart typ lite skraja, så vi sprang & dom bah "STANNA, POLIS". Noa bah "Hörni, spring inte!", Hahah men vi vart nog lite rädda där trorjag. :') Men dom stannade iaf och pratade med oss en kortis, hörde bara om vi hade sett nåt eller om vi själva hade druckit, men det hade vi då inte gjort. :) Sen typ en massa annat & blabla, orkar inte berätta om allt. Fick skjuts av Emmas mamma hem sen vid 23 typ.

Har suttit lite vid min nya data nu också. Det går väl rätt så bra i alla fall. Haha, jag lär mig nog snart.
Nu ska jag sova! Imorn äre match i idrottshuset, nu taggar vi!!
Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell

asså moget och springa iväg när ni inte ens hade druckit eller nåt, och så bara lämnar ni mig.. ;( jag trodde hon skulle ta tag i mig först. ;( blev ju fan as rädd...

sv; haha, men kul var kvällen! :)<3

2009-11-28 @ 09:26:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; haha, det är lugnt men trodde fan att hon skulle ta mig först. ;o<3

2009-11-28 @ 10:12:36
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; Haha, men såg jag att hon börja springa sen såg jag att dennis också sprang då blev jag lugnare. ;)<3

2009-11-28 @ 10:20:50
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-28 @ 10:40:35
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0