Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sjuuukt glad!


Inlägget skrevs : 2009-11-27
Klockan : 19:11:55
Jag är as glad nu. Har fått min laptop!! Shit vad jag har längtat, men nu är den min. :D Det känns såååå bra, hihihi. :') Pappa har fixat as bra högtalare & baslåda till mig också, detta kommer bli perfa. (y)

Nu ska jag fixa mig lite, sen drar jag ner till idrottshuset & kollar innebandy med Emma, Emilia & Cilla. :) Jag nås på mobil om det skulle vara nåt! 0768422870, pusshejs.

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MARIETTE IKVÄLL !!



DEN ÄR BARA MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0