Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skit väder.


Inlägget skrevs : 2009-11-22
Klockan : 19:02:51
Nora förlorade med 9-3 förut mot Kumla. Inge bra! Men ni spelade på bra ändå, tjejer. :) Var kvar en stund efter matchen med några oså. När jag skulle cykla hem sen, så spöregnade det. Usch, jag hatar vädret just nu. Man blir så lack & trött när det är regn, blås & rusk väder ute. Nu tycker jag att det kan komma lite snö, så att det kan bli mysigt nångång! :)

I alla fall, nu sitter man här hemma & chillar lite. Har inte speciellt mycket att göra, så det blir väl att sitta vid datorn och bara ta det lugnt med musik. Imorgon är det måndag igen och det betyder skola. Jag taggar som fan till basketturneringen som vi ska ha imorn alla 7:or! 7c kommer att vinna och så är det bara. :L I alla fall vi tjejer, hihi. Men ja, vi får väl se hur det går. Nu tänkte jag fortsätta att lyssna på musik, kolla runt på datorn & chatta lite. Skriver nog nåt senare skulle jag tro! Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: lisa.

du är så fin julia, känner dej inte bäst men fin som bara den! ;o

2009-11-23 @ 17:00:57
URL: http://llisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0