Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tagga basketturneringen!


Inlägget skrevs : 2009-11-22
Klockan : 20:24:24

Jag taggar förfullt till basketturneringen imorn! Det är nämligen så att alla 7:or på min skola ska ha basketturnering. Alla klasser ska spela mot varandra, man spelar tjej & kill. 7c kommer ju lugnt att vinna! I alla fall tjejerna. Killarna är jag inte lika säker på att dom vinner, haha. Men vi får väl se helt enkelt! :)

Alltså jag pallar verkligen inte datorn mer nu. Nu tänker jag gå upp till soffan, lägga mig där & ta en frukt tror jag hihi. (: Måste packa tills imorn också, det får jag inte glömma! Nu blir det sista inlägget för ikväll då. Vi hörs imorn allihopa.



Några bilder som jag har tagit idag, hihi.
(Klicka på dom för att få dom större)


Kommentarer
Postat av: lisa.

asså, finns det finare eller!? ;o

2009-11-23 @ 17:01:34
URL: http://llisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0