Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Taggad inför träningen imorn.


Inlägget skrevs : 2009-11-15
Klockan : 19:29:32

Jag är väldigt taggad inför träningen imorn. Breddlägret som jag var på + några andra då... Jag tror att det var väldigt bra att några från laget i alla fall åkte på det. För vi lärde oss väldigt bra saker, vi fick se hur andra spelar oså. Alla som var där har vi ju typ spelat mot, men ändå. Så vi ska prata med tränarna & med tjejerna och berätta lite oså, så får vi hoppas att dom lyssnar haha! :)

Nu har jag precis kollat klart på Pistvakt med brur. (a' Det är faktiskt rätt najs att se Pistvakt ibland. Typ när man är sjuk, inte har nåt att göra eller så hihi. Imorn är det skola då, and it sucks! Pappa har försökt att beställa nya "fria sms" till mig, men det krånglar så det funkar inte. :/ Han ska försöka senare ikväll, eller nån dag i veckan. Så om ni vill mig nåt, så får ni ringa som sagt! Har bara 16 kr, och dom behöver jag för att ringa oså. Puss på er, bye.


Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; precis, dom måste lyssna! :)<3

och verkligen försöka.. ;p

2009-11-15 @ 19:39:29
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0