Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Biologi & matte, usch


Inlägget skrevs : 2010-04-09
Klockan : 19:21:24
Nu har jag pluggat också. Tänkte att jag kunde ta upp böckerna och få det gjort så slipper jag göra allt sen. Får säkert många läxor denna vecka eftersom vi inte haft det på länge pga lov osv. Har prov i biologi på torsdag, och det är fan asmycket. 4 blad, 8 sidor. -.- Man ska kunna en massa om typ 4 olika saker/djur.. Hur ska man få in allt de i huvudet?! Jag fattar inte de! Gäller väl att plugga stenhårt.. Alltså ligga i. I matte har jag också snart prov.. Tror jag. Men denna gång var det bara en läxa, men förstod inte så mycket utav den så får be mamma om hjälp sen. :')


Kommentarer
Postat av: MLI

Fin blogg! =) Inte så kul med pluggning du :/ Allt bra med dig? Kramar<3

2010-04-09 @ 19:53:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: MLI

nja sådär, jag är jätteförkyld :/ kramar<3

2010-04-09 @ 20:46:01
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0