Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En liten sovmorgon


Inlägget skrevs : 2010-04-29
Klockan : 07:50:35
Godmorgon!
Idag får jag en liten sovmorgon. Vi börjar tjugo över, börjar alltid tio över annars, så en tio minuter. :') Fast är alltid klar så snabbt på torsdagar eftersom att jag vet att vi börjar lite senare, så därför har jag tid till att skriva blogg! Visst är det bra ? Hihi, tycker jag. Idag har jag först idrott, sen språk, bild, biologi, håltimme och svenska. Slutar 15:15, och då blire att ta med Ida hem. Vääldigt länge sen vi var! För länge sen! Så nu är det dags. :)
Ni får ha en bra dag så hörs vi. Puss & kram!


Ja, sådär snygg är man nudå.
Har inte fixat mitt hår så mycket för vi har idrott nu först då,
så göre sen! Men bjur på denna iaf.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Okej, det låter ju bra :) Med mig är det helt okej :)

2010-04-29 @ 13:51:40
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha xD

händer idag?<3

2010-04-29 @ 15:09:43
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0