Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förändring!


Inlägget skrevs : 2010-04-12
Klockan : 15:04:11
Hejhalloj!
Första dagen i skolan efter lovet idag då. Gick la bra. Var lite trött oså, men en rätt så skön dag. Skönast på svenskan, älskar dom lektionerna! Vi typ bara chillar hela tiden. Antingen läser vi/våran lärare, eller så är vi och lånar böcker, eller så gör vi nåt test/prov, så liksom antingen eller mellan dom typ hih. Kemin var också rätt skoj idag. :) I alla fall så är jag hemma nu. Ska kila iväg till sången snart. Har glömt papprerna hos mamma som jag typ alltid gör... Svårt att komma ihåg allting när man har så mycket annat att plocka med sig. Och ett par papper är ju inte sånt som man kanske mest kommer ihåg så. Men aja, ordnar nog sig!
Vi hörs när jag kommer hem därifrån. Kramis!

Och det kommer att ske väldigt mycket förändringar här på bloggen ungefär till helgen eller nästa vecka. Ska göra en ny header (eller Carro gör den åt mig som alltid), och sen lite annat smått & gott hihi! Böt ju textsnitt igår, så de tror jag sitter kvar hela tiden, iaf ett tag till haha. Men har haft headern ett bra tag nu.. Tror jag iaf? ;$ Men känns som att jag vill byta lite nu och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0