Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemsk vecka, men nu äre helg!


Inlägget skrevs : 2010-04-23
Klockan : 15:35:44
Jag är väldigt glad! DET ÄR JU HELG! Den otroligt jobbiga veckan är slut. Jag kan pusta ut. Dock så är det kemi och matte prov nästa vecka, dagarna efter varandra, men jag klarart! Nu ska jag bara njuta av min helg!
Hann inte skriva nåt mer igår kväll. Orkade inte, men mest för att jag inte hann. Men i alla fall så tog jag mitt tredje hål i örat. Eller ja, har två i ena och ett i andra, men blir ju tre inte sant? Hih. Gjorde inte alls ont. Trodde det skulle göra lite ondare i alla fall, men nje! Så det är kirrat nu! (y'

Vad har ni tänkt att göra ikväll då? Och denna helg?!
Min helg ser i alla fall ut såhär;
Ikväll (fredag) vet jag inte vad jag ska göra. Får se om jag ringer hit C kanske. Dock så är jag jäkligt trött. Så känner mest för att ligga här hemma och titta på tv, men aja får se helt enkelt!
Imorgon (lördag) vet jag heller inte vad som händer. Inget bestämt. :)
Övermorgon (söndag) troligtvis inspelning på två låtar tillochmed! Sen på kvällen är det konsert i kyrkan med kören och Risbergskas skolkör.


Knäpp bild, men ville bara visa mitt nytagna hål hiih!

Kommentarer
Postat av: caroline '

svar ; hahahhah, tack du julia ;> <3

2010-04-23 @ 16:20:31
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

Aha okej :/

Ja, jag skrev på och bytte till det laget jag var med på cupen så det var mina första matcher med dom :D

2010-04-23 @ 16:52:47
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: eliise

det blev ju jätte bra sötan :D

2010-04-24 @ 14:03:36
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: eliise

kan inte du lägga ut lite bilder på din pojkvän? :)skulle vara roligt att se vem han är :) kanske ngn gullig bild på er båda? :)

2010-04-28 @ 09:03:07
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0