Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Konditionsträning i regn


Inlägget skrevs : 2010-04-28
Klockan : 20:17:40
Ikväll så har man varit och tränat ute med laget. Eller vi var bara 7 st och i vanliga fall är vi ungefär 16 st, men vi är ett lag oavsett hur många vi är! Vi skulle egentligen ha sprungit hela tiden, men eftersom att det regnade och var lite kallt så sprang vi bara lite kort och sen gjorde olika konditionsgrejer på parkeringen istället. Haha, gick bra de med! Vi blev faktiskt riktigt trötta. Annie tröttar ut oss mycket! Men vi älskar dig ändå. :) Hihi! Man får ju faktiskt tänka på träningen när det är ett sånt väder. Att man blir bra tränad och får mer muskler. ;) Eller hur?!
Direkt när jag kom hem så hoppade jag in i den varma och sköna duschen. Oh så skönt! Nu sitter man vid datorn och ska strax ta tag i matten och religionen. Egentligen är det prov på fredag i matte, men jag ska vara ledig då så jag får göra det på måndag, men jag är inte riktigt klar med repetitionsuppgifterna än, så det är de som jag måste plugga på så att jag kan allt till provet. Sen har vi prov i religion på onsdag, och ett rätt så stort prov verkar det som, så det är bara att sätta sig ner med de med. Skriver ett godnatt inlägg sen skulle jag nog tro. Puss!

Vill med säga ett tack till Mikaela. Fick en länkning utav henne för att hon tycker att jag har varit bra uppdaterad på hennes blogg/kommenterat bra och gjort henne glad, och det är ju jätte härligt att få veta att man har gjort den bruden glad! Så jag tänker länka till henne med. Massa pussar & kramar på dig!
http://mikaelakung.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh okey(:

hoppas det går bra med pluggandet

<3

2010-04-28 @ 20:39:50
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Lollo

sv: ja :)

2010-04-28 @ 20:59:34
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: LOWA

Haft en bra dag idag sötis? :)

2010-04-28 @ 21:15:17
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0