Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Man ska tänka lite innan man säger nåt.


Inlägget skrevs : 2010-04-20
Klockan : 17:03:08
Hallå bloggen!
Skolan gick finfint. Missade ett möte... Eller halva, men ändå. Ett rätt så viktigt och jag är sekreterare också så, hehe. Men dom blev inte så sura sån tur va! Haha. Hade diagnos på matten. Hann inte göra klart hela eftersom att jag kom 30 min senare pga mötet. Men ska göra klart den på fredag. Rätt enkel oså i alla fall. Vi hann bara att ha idrott i ungefär 30 min, för sen skulle vi byta om och sticka upp till CarlssonHallen för att se på en upplevelseteater. Och fyfan va läskig den var! Seriöst! I början alltså... Kom in en gubbe och skrek, vi alla låg ner på golvet, höll för huvudet och i varandras händer, plus att man skakade och nästan fick lite tårar. Så fruktansvärt läskigt & äckligt dessutom! Tänk att det är sånt här som t. ex dom från Irak får vara med om när dom ska försöka ta sig ut ur landet och till Sverige t. ex... Helt sjukt. Så jag tycker liksom att alla i Sverige osv ska tänka oss för lite innan vi säger nåt som när vi ser nån som kommer ifrån utlandet... Vi kanske ser någon gå med lite skrotiga kläder och kommenterar en massa skit, men det är klart att dom inte har råd med sånt som vi har råd med. Det måste man ju förstå! Tror ni att dom kan komma in med flera tusen ifrån ett land som knappt har ett öre? (Kanske överdrev lite där, men jaja!). Så såklart kan dom inte köpa hur fina kläder och saker som helst! Men vi är så himla otacksamma för allt... I alla fall många. Så tänk på att tänka till lite innan något hoppar ut ur eran mun! Kan vara smart. Sånt som jag tänker på i alla fall. Speciellt nu efter jag har sett denna teater. Men i alla fall så var teatern otroligt bra och dom spelade bra! Dom själva som har varit med om detta och tillochmed värre än det här har det ju varit för en del. Så ah.

Nu är jag hemma och galen på C för att han inte svarar. Skriver lite överallt typ.. ;) Han borde bli rätt trött på mig om han inte har tid t. ex, men han säger ju aldrig något så då äre väl bara att fortsätta HAHA. Man är ju bra! Men nån gång svarar han nog, så får la vänta. Ska sätta igång att plugga spanska nu, sen lite matte & biologi. Så vi hörs senare ikväll. Hoppas ni har haft en bra dag! Kramkram.

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

härligt :D

2010-04-20 @ 17:08:45
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej(:

det toppen sötnos,sj?<3

2010-04-20 @ 17:18:26
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: mathilda ♥

Ja , jag älskar det :D

2010-04-20 @ 18:05:55
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: sooffs!

jaha okej läste hiih :D verkar skum :o hiih det ska jag :) vad gördu ikväll då? ♥

2010-04-20 @ 18:15:38
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

du skriver alltid så vättiga texter julia :O <3

2010-04-20 @ 18:32:32
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: sofia

sv; väldigt bra är det me mig. hur är det själv ? :)

2010-04-20 @ 18:41:52
URL: http://tjenabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0