Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mycket trevlig dag!


Inlägget skrevs : 2010-04-14
Klockan : 20:42:33
Hej bloggen!
Började med skola idag då. Gick bara från 8:10-13:00, mycket skönt! Skoldagen gick väl bra. Förutom SO-lektionerna.. Dom är piss och jag tycker så synd om våran lärare Maria som dock egentligen inte är våran riktiga lärare, så extra svårt för henne att få ordning på klassen. Vi måste skärpa oss, och det är just på dom lektionerna! Kom igen nu klassen, vi kan ju annars.
I alla fall så åkte jag och Linn in med hennes mamma och bröder till Örebro sen efter vi hade slutat. Mycket kul i bilen, hihi! Sen blev det för Linn och mig att gå runt och strosa på stan. Så sjukt skönt! Jag tog tillochmed av mig jackan, och att få ha på sig sina snygga glajjor, de var fantastiskt! Oh, jag älskar vädret. Låt det få stanna, snälla!
Jag köpte; 3 par örhängen - Cubus 69 :-
Lilla t-shirt - HM 69,50 :-
Foundation - Kicks 119 :-
Stift (typ) - HM 49,50 :-
Lim till naglarna - Lindex 25,50 :-
Bh & trosor - Lindex tillsammans 170 :-
Lite smått och gott sådär! Linn köpte hårspray och nåt mer tror jag? En jätte trevlig eftermiddag tillsammans med dig! Mer såna skulle jag tro att det blir med dig & tjejerna! Tack iaf, gummsan! :)

Kom med bussen vid 19 ungefär. Stack hem direkt. Plockade upp allt, prövade tröjan, tog lite kort med glajjorna oså. Nu tänkte jag snart plugga. Inte för att jag vill, men för att jag måste. Spanska & lite biologi. Trodde ju att vi hade prov i biologi imorgon, men tydligen så var det nästa torsdag, så har nötat in det lite i onödan, menmen.
Hoppas att ni har haft en bra dag och har en fortsatt bra dag med! Vi hörs senare i ett godnatt inlägg. Puss!



Bilder på mig & Linn kommer nån annan dag för har inte fått dom utav henne än, så stå ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du som inte skulle handla nåt eller :D



Sv; den är fan i mig mkt bättre än orginalet tkr jag!

2010-04-14 @ 20:51:25
URL: http://liisaliinnea.blogg.se/
Postat av: sooffs!

härliga blder!

2010-04-14 @ 21:50:51
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: sooffs!

det låter superskönt :)

du får sova så gott sötnos!

2010-04-14 @ 22:17:57
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Bli veckas blogg!

var med och tävla på min blogg!!

mer info på bloggen!

2010-04-17 @ 22:12:38
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0