Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vilken kanon kväll !


Inlägget skrevs : 2010-04-10
Klockan : 23:39:51
Tjingeling killar & tjejer! Min kväll har varit underbart rolig. Ätit tacos, spelat pingis, spelat biljard, tittat på tv, skrattat som bara den, kört armbrytning osv! Blev otroligt lyckad tillsammans med en otrolig vän & en otroligt BRA vän, Linn. :) Det måste vi verkligen göra om! Plus att Julia & Bäcca också kom sen, så blev mycket kul med dom med. :) Så tack för kvällen, verkligen lyckad! ♥

Nu när man är hemma så är jag faktiskt inge trött alls. Förut idag var jag ju jätte trött, men nu är jag pigg igen, men är väl för att jag har varit ute/borta och fått varit igång oså. Hihi, men de tycker jag är bra! Så får väl se när jag somnar ikväll/inatt då. ;$
Nu sitter jag och tittar på Real Madrid - Barcelona, och Barcelona leder med 0-2! FYYYYYY SÅ BRA DOM ÄR!
ME LOVE LIKE HELL!


Kommentarer
Postat av: natta

jaha så dem vann..

2010-04-11 @ 08:35:07
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0