Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Förslag på film ?


Inlägget skrevs : 2010-08-22
Klockan : 13:14:24

Idag gick jag upp vid 11. Har sovit jättekonstigt inatt.. Min ena kudde låg nere vid mina fötter, täcket låg lite knäppt, och så jag med. Tydligen så har jag "knackat" (sparkat) väldigt hårt i väggen inatt också, för bror min hade reagerat på de. Hehe.. Ibland drömmer man vääldigt mycket! I alla fall. Mammi, gustav och jag åkte upp till Pershyttan för en stund sen, för gustav skulle döma fotboll. Men tydligen så hade han sagt fel tid, så det är vid klockan 15 istället. Aja, det var bara han som blev lite putt så. ;)
Jag tror att jag ska lägga mig i sängen och titta på nån film nu. Har ni nåt bra förslag på film kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0