Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Imorgon börjas det igen..


Inlägget skrevs : 2010-08-18
Klockan : 20:13:54
Har haft en riktigt trevlig & bra dag! Först mötte jag upp Charlotta på cykeln. Vi gick till Dacapo och satte oss där och fikade och hade det mysigt! Gav henne även presenten, och hon verkade bli väldigt glad, så det glädje mig! Hihi. Efter vi hade haft det trevligt där ett tag så cyklade vi hem till henne. Efter en stund där så ringde vi Linn och frågade om hon ville komma också, och det ville hon så hon kom efter en stund. Vi satte oss och kollade på film ett tag. Sen gjorde vi väl inte så mycket mer än att prata och skratta i mängder. ♥ Tack för dagen mina hjärtan!

Nu har jag nästan precis ätit våfflor med mammi. Sitter här och är lite smått "lack" på att skolan börjar imorgon. -.- Jag orkar inte med läxor, prov och en massa sånt. Det ända som ska bli roligt är väl att träffa underbara klassen igen, och alla andra man knappt har sett under hela sommarlovet. Men ja.. Det är väl bara att ta tag i läxorna igen, för nu går man i 8:an också och det är ett snäpp högre press på oss. Inte för att jag är orolig över de eller nåt, men det gäller ju att man vet att nu måste jag göra det bästa på prov och sånt.
Aja, nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon! Haha. Hörs sen då jag tänkte köra lite award som jag fick av min vän Sofie!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Sv: jag har kollat på fotboll :D

sen en kompis har jag varit med också :)

själv?



jag gillar din header den är jätte fin! :D

2010-08-18 @ 21:25:26
URL: http://lowiiisaa.blogg.se/
Postat av: sara

Har just nu frågestund på bloggen!

Så ställ jätte gärna en fråga till mig tack! :)

2010-08-18 @ 23:39:44
URL: http://suziita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0