Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Så här en lördag kväll


Inlägget skrevs : 2010-08-21
Klockan : 22:50:39
Namn: Julia Fälling
Tilltalsnamn: Julia
Födelsedag: 25 augusti
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunt. Men min riktiga är blond.
Längd: 164
Höger/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Jungfrun
Sko stlk: 38-39
Är dina föräldrar skilda: Yes
Skor idag: Har inte varit ute idag faktiskt
Dina rädslor: Blod
När går du och lägger dig: På helger olika, vardagar 22 typ
Bästa minne: Har otroligt många bra minnen!

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Pappi tror jag
Msnade med: Sabina
Du kramade: Nån i släkten
Du skällde på: Bror

Favoriter
Färg: Gul (dock använder jag inge gult, men fortfarande min favoritfärg)
Djur: Katt
Glass: Ingen speciell
Godis: Lakritz
Bokstav: J
Nummer: 47
Tuggummi: Inget speciellt
Helgdag: Fredag, lördag
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Haha, det bryr jag mig inte så mycket om ärligt talat. 
Radiostation: Mix megapol?

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Min dröm är att bli artist. Annars tror jag polis inte skulle vara så fel..
Hur vill du dö: INTE lida i alla fall!
Vem av dina vänner är mest lik dig: Elvira eller Lisa
Vem är högljuddast: Det är faktiskt olika..
Vem får dig mest att skratta: Charlotta
Vem har du känt längst: Lisa

Har du någonsin

Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Skolkat: Nej!
Sovit utomhus: Tror inte de?
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja, antar jag väl
Varit på scen: Japp
Retats: Jao
Blivit nerslagen: Nej

Du ?

Svär: Sometimes
Sjunger bra: Det tycker jag att jag gör, hehe
Kommer överens med dina föräldrar: Jadå!
Gillar åska: Neheru
Spelar något instrument: Japp, gitarr
Går till kyrkan: Nej
Dansar i regn: Nej, hah

This or that:
Pepsi, Cola?: Cola
McDonalds, burger king?: Isåntfall, burger king
Choklad, vanilj: Choklad
Jordgubbar, blåbär?: Jordgubbar!
Kött, veg: Kött
Tv, film: Film
Adidas, nike: Isåntfall, adidas
Kinamat, mexikanskmat: Kinamat
Kakor, paj: Kakor
MTV, VH1: Vad är VH1?
Blind, döv: Inget

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej. Har kunnat, men det var för ett par år sen!
Skriva med båda händerna: Det kan jag väl, men det blir jäkligt fult med vänster..
Blåsa en bubbla: Jarå
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Ne
Dansa: Jafan (;

Senast du:
Skrattade
: Idag
Filmen du såg: Efter bröllopet
Tuggade tuggumi: Nån dag i veckan
Drog ett skämt: Gör de typ alltid ?
Sjöng: Idag

Random:
Hur många kuddar sover du med: Tre
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Finns väl ingen som jag 'hatar'
Hur många signaler : Va?
Vad är det värsta vädret: När det regnar när det är snö ute.. Blä
Lekte du med barbie som liten: Nja, mest med docker.. My favorites!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0