Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Släkten hit idag


Inlägget skrevs : 2010-08-21
Klockan : 13:57:19

Hej på er alla. Hoppas att ni har sovit gott inatt! Har i varje fall jag gjort.
Mamma väckte mig vid tolv ungefär. När jag äntligen får sova, så sover jag länge, och det är såå skönt! Typ förra året på helgerna så kunde jag vakna vid 9-10.. Men nu är det snarare vid 12-13. Härligt! Som jag sa igår så kommer min släkt hit idag och firar mig och gustav. Mamma har också gett oss presenter imorse.. Armband och pengar fick jag. Armbandet ska dock bytas, för det var lite för stort och så, men det är ju inte så lätt att köpa armband.. Fint var det i alla fall! ♥ Men vi fyller alltså inte idag, utan på onsdag, så att ingen tror de hehe. Men nu måste jag fixa mig! Lägger upp en outfit & facelook bild sen. Ha en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0