Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

13 december - Lucia


Inlägget skrevs : 2010-12-13
Klockan : 16:08:52

Hej på er!
Jag har tyvärr ingen tid till att skriva ett inlägg nu, för jag ska iväg och öva med kören innan luciakonserten börjar kl 18 ikväll i kyrkan, som jag då ska vara med på eftersom jag är med i Noras ungdomskör. Så jag ska nu locka håret, sen måste jag kila iväg. Är nog hemma mellan sju-halv åtta ikväll, så ni hör nog av mig runt åtta-nio efter jag har käkat och så. Hoppas det blir bra! Hehe. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej samma här :)

2010-12-13 @ 16:28:22
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

visst sötis taack<33

2010-12-13 @ 18:34:43
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0