Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Keep it up!


Inlägget skrevs : 2010-12-04
Klockan : 20:24:06
Efter att ha haft väldigt lite besökare på bloggen dem senaste veckorna, så har det nu stigit! Tack så jättemycket alla söta och rara, ni gör min dag när jag får se något sånt här! Även fast det inte har stigit jättemycket, så blir jag ändå väldigt glad för att det har stigit någelunda mycket! :)


Matchen som spelades ikväll borta mot KFUM slutade 0-2 till dom. Målen som dom fick in var inte välförtjänta. Och med de menar jag att det var "putt-in mål", dom gjorde inte något speciellt för att få in dom om jag säger så. Och det skulle likaväl ha kunnat blivit 0-0 eller mål till oss, som 0-2. Men nu blev det som det blev. Och det är skillnad från förra gången vi spelade mot dom, den första gången. 1-6 då, och alltså nu 0-2. Synd bara att vi inte fick in några mål, men vi hade några som var nära! Nästa gång blir det! Men sammanfattning av matchen: Skapligt bra spel, lite mycket klagande på domarna, alla gjorde de inte bara några, men ändå bra peppning.

Kom hem ungefär vid 19, för lite mer än en timme sen då. Nu sitter jag här och är ensam hemma. Pappa skulle gå till stadshotellet med en kompis (till puben). Och Gustav är och lanar. Och här sitter jag. Funderar faktiskt på om jag ska åka iväg och göra något? Men vet inte vad isånafall... Aja, får väl se! Hoppas ni har haft en bra lördag och har en fortsatt bra kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sv: Jag blir hemma framför tv:n och bara mysa :) du då? ♥

2010-12-04 @ 21:21:42
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: missay

kan ju vara skönt att ha en kväll hemma för sig själv, en mysig hemmakvll :D

2010-12-04 @ 22:48:08
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: maisah

fin blogg ! :)



vad gör du ?

2010-12-04 @ 23:36:36
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0