Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Stockholm i mitt hjärta


Inlägget skrevs : 2010-12-12
Klockan : 19:38:00
Hej min saknade blogg och alla bloggare! *Hihi*
Jag kom hem ifrån Stockholm idag vid ungefär halv tre. Har haft det jättebra däruppe! Fredagskvällen var helt fantastisk. Träffade vänner som jag aldrig har träffat förut, och vänner som jag har träffat förut, t.ex som min käraste Caroline. Men som dom flesta utav er vet så gjorde jag ju något speciellt i fredags... Jag var på Idolfinalen, yes! Vilken upplevelse. Grymt var det! Allt var så mycket bättre live. Och att få vara med om pauserna som man inte får se i tv, var också väldigt roligt. Även fast dom kanske inte var jättespeciella, så tyckte ändå jag att det var lite speciellt, hihi. Och Jay och Minnah var såklart jätteduktiga! Och dom andra 9 som vi har fått följa. Olle spelade och sjöng, magiskt. ♥ Min framtida man. Nu har vi de skrivet! Haha. Men en kväll som jag gärna vill uppleva igen. Om det inte blir Idolfinalen, så i alla fall IDOL. Tillsist så blev det ju Jay som tog hem det hela. Och jag tycker det var mer än rätt, tillochmed! Hade spruckit om det hade blivit Minnah kan jag säga er. Så det skålar vi för! GRATTIS JAY! En kväll jag kommer minnas!
I lördags (förrgår) så stack mamma och jag och shoppade i ett litet centrum en bit ifrån där vi bodde hos några vi känner. Jag shoppade en jeansskjorta, blus, pannband och ring åt mig själv. Sen fick de bli julklappar. Eftersom att jag har många andra bilder från Idol att lägga upp, så tror jag att jag skippar att lägga upp kläderna. Men ni kommer nog få se bild på de ändå sen när jag tar lite ego pics. Hih. Sen hade vi en mysig hemmakväll med god mat och härligt sällskap. Så lördagen blev bra den med! Och så idag, dagen vi skulle åka hem. Alltid tråkigt. Hehe. Nejmen lite tråkigt var det allt. Det är skönt att få komma bort från Nora en helg såhär och bara få roa sig i en annan stad och göra roliga saker osv. Men det är ju ändå såhär det är; Borta bra men hemma bäst.

Bilder från Idol kommer nu!
En del bilder må vara lite dåliga, men ni får leva med det.
Plus att vi satt rätt dåligt till för att kunna ta bra kort.










TACK! ♥

Nu har ni ungefär en timme på er att ställa era sista frågor innan frågestunden avslutas och svaren kommer.
Men som sagt, ni har tid kvar på er!
Nu ska jag duscha. P&K

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. ja mår toppen <3

va görs då?

2010-12-12 @ 20:13:59
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

SV: tack så jätte mkt, det värmde :D

2010-12-12 @ 20:16:20
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. haha då e vi två om det ;)

2010-12-12 @ 20:45:37
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack för din gissning :)



Jadå, har din?

2010-12-12 @ 20:55:15
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul! Jag är lite förkyld bara, annars är allt helt okej! :)

Kram

2010-12-12 @ 21:31:36
URL: http://malinwahlfridsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hehe förstår att den vart bra ;)

2010-12-12 @ 21:48:30
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0