Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Svaren från frågestunden


Inlägget skrevs : 2010-12-12
Klockan : 21:57:40
Hur länge har du bloggat?
I den här bloggen så har jag bloggat i ett år och en månad. Men sammalagt med alla bloggar jag har haft, så har jag bloggat i ca. 3 år.

Varför började du blogga?
Jag tyckte att det verkade spännande. Hade läst ett par bloggar innan, och jag fick inspiration av dom och bestämde mig då för att skaffa mig en egen blogg. Också för att jag ville skriva och berätta om mina egna dagar och hur mitt liv såg/ser ut.

Om det bara var du på jorden för en hel dag, vad skulle du göra då?
Hmm... Det var en svår fråga. Jag vet inte faktiskt.. Kanske bara leva livet? Skutta omkring som jag aldrig har gjort förut eller nåt sånt, hihi.

Vad skulle du göra om du blev miljonär?
Jag skulle nog ge väldigt mycket pengar till mina nära & kära, speciellt till min familj, mamma pappa & bror.

Vart vill du helst resa?
Jag vill åka tillbaka till Malta igen. Det ska jag göra nån gång i mitt liv. Sen vill jag få uppleva New York, L.A. med är en stor dröm. Kanske som artist i L.A? Vi får väl se vart allt leder. (:

Vad önskar du dig i julklapp?
Plattång, platt-tv (som jag dock redan har fått hihi), presentkort. Är väl typ de.

Favoritbutik?
Får väl säga Ginatricot. Men det är olika faktiskt. Beroende på vad butikerna har osv.

Vad är det bästa som finns?
Det bästa som finns är nog när man får vara lycklig och älskad. Att känna att man behövs och är till någon "nytta" för andra. Och sen när man är glad. Att man trivs med livet och det man åstadkommer. Finns väl en till sak också.. Att vara kär. Det är väl ändå en underbar känsla. Oftast i alla fall. Så ungefär de!

Vilka bloggar läser du?
Jag läser mest mina kompisars bloggar. Men ibland blir det väl Kenza's, Blondin-Bellas och så.

Favorit mat?
Lasagne får det nog bli!

Favorit färg?
Gul. Har det varit ända sen jag var en liten skit.

Någon du hatar -
Finns ingen som jag direkt hatar. Men finns en som jag inte tycker så jättemycket om, nära hatar, men det är pga en massa saker som hände för ett par år sen. Och jag tänker inte nämna namnet här. Ni har ingen aning om vem det är ändå så. Oavsett om ni skulle ha det så skulle jag ändå inte säga det.

Någon du älskar -
Det är inte bara någon, utan det är många! Mina underbara vänner, min familj. Dom som alltid finns där. Dom som är äkta helt enkelt.

Vad använder du för schampoo och balsam?
Jag varierar mig, så jag kan tyvärr inte svara ett rakt svar på de. Men gliss är väldigt bra tycker jag!

Tack för alla 14 frågor :D Får vi se när jag nästa gång startar en!
Nu sitter jag i min säng och tittar på tv. Har äntligen fått en platt-tv på rummet, najs!
Ska hämta en frukt nu tänkte jag, sen köra ett litet styrkepass och sedan sova efter Beck.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad gör du då? :)

2010-12-12 @ 22:05:30
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svaret på "gissa kändisen" finns på bloggen, kolla om det var just du som vann :)

2010-12-13 @ 14:26:02
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. yes men du skulle du kanske vilja hjälpa mig?

de enda du behöver göra är att logga in med din facebook inloggning här http://www.mylovebasket.com/profile/sara-algoz-3547234# Och rösta tumme upp ?

skulle betyda jätte mkt! kram<3

2010-12-13 @ 15:13:50
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Min helg har varit helt okej! hoppas din också har varit det. :) bra svar föresten!

2010-12-13 @ 15:44:21
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Absolut :) haft en bra start på veckan?

2010-12-13 @ 15:55:58
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Honi

New york är fantastiskt :) annars så älskade jag Miami och Tampa bay om du drömmer om att resa till USA.

2010-12-13 @ 16:03:28
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0