Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-.-


Inlägget skrevs : 2010-02-01
Klockan : 15:05:37

Världens segaste & tröttaste dag i skolan idag. -.- På svenskan så pallade jag verkligen inte att läsa dom sista 15 min, så jag la mig på bänken och blundade istället. Var mycket skönare, hihi :') Dock så var det kul på matten och inte segt typ, men det är alltid kul där. Världens bästa grupp ju! Dom har mig vet ni ;) HAHA! Tekniken var nog den segaste lektionen idag. Alltså jag hatar det, jag ligger typ efter också bara för att jag har varit sjuk & borta på möten osånt alla gånger nästan. -.- Och jag fick inte till det jag skulle göra idag, så Per fick hjälpa mig hela tiden oja! Haha, jobbigt när det inte blir som man vill ju ;o :')

Men hör ni, nu måste jag dra iväg för ska till sångpedagogen! Ska vara där om 25 min och jag måste gå, och det är en bit dit så bäst att jag skyndar mig. :) Vi hörs när jag kommer hem vid halv fem eller nåt, puss!


Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; mår väl bra, har inte tänkt så mkt på det men behöver ändå prata! <3

2010-02-01 @ 15:10:44
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; ja, jag vet det! <3

2010-02-01 @ 16:56:05
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0